יוגה נשית 

יוגה נשית היא שיטת תרגול המשלבת בין מסורת היוגה, לבין הבנת דרך הפעולה

הייחודית של הגוף הנשי.

תרגול יוגה נשית 
 

תרגול היוגה הנשית מותאם במיוחד לגוף האישה ולתהליכים הפיזיולוגיים וההורמונליים בגופה.

אופי התרגול מותאם למחזוריות חיי האישה ולשינויים המתחוללים בגופה בתקופות

שונות בחייה: מחזור חודשי, הריון, לידה ואחרי לידה, גיל המעבר, פוריות ועוד.

השיטה יוצאת מתוך נקודת הנחה, כי תנוחות יוגה מסויימות יכולות להיות מועילות ליום מסויים בחיי האישה ופחות מתאימות ליום אחר בחייה.

כך אנחנו לומדות להקשיב לשינוי, להתאים את התרגול  ולהתאים את השינויים אל חיינו כנשים.

דרך היוגה הנשית מעניקה לנשים הזדמנות לשפר את איכות חייהן, ולהקל על תסמינים

שונים המלווים אותן בחיי היום יום.

 

התמקדות בשעורים 

 

  • חיזוק ושיפור תפקוד רצפת האגן. 

  • הנעה ושיפור תפקוד מפרקים.

  • חיזוק העצמות, מניעת החמרה באוסטאופורוזיס ודלדול עצם.

  • ייצוב וחיזוק הגוף הנשי ומבנהו.

  • עבודת איזון רגשית.

  • רגיעה, הורדת סטרס.

  • שיפור בבעיות פוריות: רירית רחם דקה, אנדומטריוזיס, שחלות פוליציסטיות ועוד.

  • איזון הורמונלי וייצוב המחזור החודשי.

  • סיוע בקליטת הריון ושיפור תפקוד איברי האגן והרחם.

  • תמיכה בגוף בשלבים בו הוא פגיע יותר.

 

 

* השעורים מתבצעים בקבוצות קטנות .

*שיעורים אלו מיועדים לכל אישה, בכל גיל ומצב גופני.